martes, 2 de junio de 2009

I feel good!!!

Tenc ganes d'escriure, encara que no tenc molt clar el què dir. Ja veurem què en sortirà..
He començat una nova etapa de la meva vida, i la veritat és que estic molt bé. Tenc ganes de fer mil i una coses, de viure i deixar de pensar d'una vegada..vull sentir, viure, gaudir tot el què pugui d'aquesta vida meravellosa que m'han donat els meus estimats pares (tantes coses per agraïr-los que no acabaria mai). I per això, què més que aprofitar aquest positivisme del què estic envoltada aquests dies (esper que durin)..
En aquest mesos m'han passat moltes coses, n'hi ha de bones i d dolentes com és normal, però la gràcia està en veure les dolentes de manera positiva, i aprofitar-les. I de les positives què he de dir! ja parlen per elles mateixes.
Això sí, haver conegut a una persona meravellosa m'ha ajudat molt.. he pogut canviar d'aires, i m'ha "ensenyat" a veure-ho tot d'una altra manera.
Sóc feliç, i em sento molt bé el temps que puc gaudir de la seva companyia, sigui poc o molt, és igual, el fet important és que tinc l'honor de compartir un poquet de la seva vida: tot plegat M'ENCANTA! La intensitat amb la què viu les coses, la seva manera d'escriure que emociona tendrament, el seu somriure, etc.
La relació d'amistad que em queda amb na Maria (una de les persones més importants de la meva vida) em fa molt feliç també. Una altra persona meravellosa amb qui tenc el plaer de compartir aventures, siguin bones o dolentes (per això estam els amics, no?).
Una raó més per a ser feliç, són els meus amics d'Eivissa. Començant per n'Esther i n'Ivan, amics incondicionals des que ens vam conèixer ben gats una nit de locures i de molta festa. Des d'aleshores han estat allà sempre que ho he necessitat. Estic contenta. Hem compartit moltes coses. Avui mateix he pogut viure una conversació telefònica super polida, on m'han dit coses molt xules..Vos estim molt: gràcies per tots aquests moments que m'heu donat.
De qui més parlar.. no em puc deixar a na Llanitos! La millor mestra d'Educació Física que he tingut mai, i una de les persones més autèntiques que conec. La confiança que me dona és brutal, és com la meva germana gran. Gràcies a tu també per tot! gràcies per existir! Mai podré oblidar els teus consells tan plens de sabiesa.. Sempre me dius que si fos la teva filla no ens pareixeríem tant, potser tenguis raó, no ho sé, però és un privilegi tenir-te al meu costat. A tu també t'estim molt (les paraules se'm queden curtes).
Seguint per na Mimim, la mateixa que em va acompanyar el meu prier dia a la residència. Mestra meva d'història, va aconseguir que aquesta m'agradés. Tu sí que m'has vist plorar de valent. Has estat allà sempre. Gràcies a tu també. Per les gateres que hem compartit, les rialles, aventures, buffffffff tantes coses!
Podria escriure tant! Però.........me reservaré per un altre moment...
Només tenia ganes de contar que SÓC FELIÇ, ESTIC FELIÇ! què més vull!?
Gràcies a tots, als que he citat i als que no...

No hay comentarios:

Publicar un comentario