lunes, 15 de junio de 2009

Eivissa... o Ibiza???

Ja sóc a Mallorca. Avui he tornat. I estic feta pols, o feta calç (com diríem a Eivissa)... No hi ha manera d'aixecar-me del sofà!!! jajaja...
He carregat força piles...estic contenta..
Dijous arribada...directe a agafar el cotxe i anar a veure la meva segona família eivissenca..na Inés, na Claudia, na Maria, na Laurita, en Cristian.. i em reben amb una abraçada ben gran :)... Dinar de família (arròs del meu papi!!! mmm), i cap a Vila a veure a n'Esme i a n'Alex.. (va anar força bé...)encara ens falten moltes coses per parlar i posar-nos al dia..ens vam haver de conformar amb una petita introducció, però a vegades val més això..
Hores més tard m'esperava na Lla per fer reiki.... i parlar mooolt..jaja...
I a la nit, música en viu al Racó Verd, després de 4 anys: Paloma, Eva, Ana i jo! mare meva quina passada!!! quants de records...herbes eivissenques, riure, ballar, saltar, cridar, caravana, cala compte a la matinada... (it was a fantastic trip!)...
2n dia .......
No tenc cap foto ara mateix..la meva càmera ha mort..

1 comentario:

  1. Amb tots els meus respectes, em qued amb Eivissa...

    Vols saber una cosa? Encara no n'estic segura, però diria que em feia falta enyorar-te. No em facis massa cas, ja veurem què surt. Queden pocs dies. Besades salades.

    ResponderEliminar