martes, 16 de junio de 2009

Indubtablement: Eivissa!

Ja som a divendres.... Volia aixecar-me prompte i anar a la platja.....però no va ser així..el meu llitet em trobava a faltar...
Un bon massatge de na Nati per recuperar-me dels examens, i ja que hi som una bona xerradeta amb tu, que sempre va bé i m'encanta.. I de camí a Cala Llenya... recolleixo un peruano que fa "autostop"... arrib sana i salva.. m'esperen n'Esther i n'Iván amb noves companyies, però avui no em sento gaire bé, serà del reiki??? na Lla me diu que sí.. idò res, procur no pensar gaire, ja sortirà sol el que hagi de sortir, però me'n vaig a casa, tenc ganes d'estar sola, plorar (encara que no surti)... Te telefon, tenc ganes d'escoltar la teva veu, em relaxa, em fas sentir bé. Parlar amb tu una miqueta sempre és agradable. Però avui no pot ser, no passa res. Anem a dormir que demà serà un altre dia.
Dissabte: entrevista de feina..entregar paperassa i ja te telefonarem...(això esper! aquest estiu he de treballar molt!). I cap a cala Llenya un altre cop..
A la tarda,Cala Compte ens espera per gaudir d'un dia de platja amb na Inés i na Claudia..però a la tornada una aventura molt, però molt surrealista m'espera:
"Vaig sola al cotxe, m'adelanta una moto (sembla ser un conegut), me mira, es gira, em fa hola amb la mà...i em diu que pari al costat...tonta de mi, me par...(què deu voler aquest ara?)..veig que no és el meu conegut..
- ¿Eres de aqui?
- Sí. (es deu haver perdut)
- ¿Tienes un cigarro?
- No, no fumo. (perquè mira tant a dintre del cotxe?)
- ¿Que haces? vas a la playa? a tu casa? que haces ahora?
- ??? ¿a que viene tanta pregunta!? ¿que quieres?
- Tengo que ir a la gasolinera, ¿sabes donde hay una?
- Sigue recto.
- Mira, tengo que ir a la gasolinera y me quiero gastar 100€, ¿te quires divertir?, ¿sabes lo que te digo?
- !!!!!!!!! NO, no me quiero divertir! (estic flipant! i ara com surto d'aqui?-sara, pensa ràpid! però ves alerta aquest tio està penjat!)..començo a fer marxa enrere i el deixo parlant a la finestra del cotxe...
- 150! 200!
- ?????? (corre!)
Estic flipant, al·lucinant... o el següent! Vull parar al super del costat a comprar gel per na Lla, però aquest "tipo" me segueix, fa la rontonda a veure què faig, i com és evident me'n vaig a un altre lloc..
Què fort!! Estic segura del què m'acaba de proposar aquest penjat?? Això és de bojos!! La gent a Eivissa es transforma! Encara estic sorpresa! És molt fort! ... indudablemente: my life is crazy : I can't believe it!
Al vespre sopar a ca na Llanitos..
- Un mojito?
- No queda gel picat.
- Te enseño? ni 3 ni 5: 4! jajaja..
- Hi vaig jo va! Enseñame! jajajaja...
15 persones, ni un crit...Es la armonia! no! que nos hacemos mayores! jaja! jajaja..
Un cap de setmana fantàstic! Ple de sorpreses, aventures.. i per acabar-lo què millor que anar a Punta Galera (a veure si me passen ses fotos).. Gràcies, gràcies a tots per haver-me deixat gaudir de la vostra companyia, d'una altra manera no hagués estat tant fantàstic..
Avui estic un poc espesa...millor me'n vaig a dormir, que necessit energia per demà... Bona nit. I GRÀCIES A TOTS PER EXISTIR! A tu també, i a tu...
(Segueixo sense fotos, llàstima..)

No hay comentarios:

Publicar un comentario