miércoles, 8 de julio de 2009

Quin estiuet...

M'he decidit a escriure mentres escolt una cançó de Chambao (q conciertazo, ehh Llanitos??)... Últimament no tenc gaire ganes d'escriure, serà pq per dintre estic buida? o per què per contar tristeses no val la pena escriure? o pq simplement se'm lleven les ganes? sí, és aquesta darrera, crec. O una mescla de les tres, tant se val.
Ahir vaig poder parlar amb tu, estic contenta q estiguis bé. Alguns dies seran durs, però tu tranquil·la és normal..
Bfffff.....estic molt espesa, no em surt gaire cosa, encara que en tengui ganes, em costa..
Ash.... ho he intentat.... però no surt res més..no tenc ganes....potser un altre dia..

Foto: Roques de Cala Saladeta... un dels paradisos als què hem porta una vegada més na Lla.. (gràcies per tot)..

( He d'aprendre a penjar videos de "youtube").......


1 comentario: