lunes, 13 de julio de 2009

Change your mind

Idò sí. Avui ha estat molt bé.. Deprés de dormir la ressaca d'ahir (un sopar molt divertit entre els meus companys de feina, el de després ja no va estar tant bé, però....).
Avui he partit cap a Pou des Lleó..he arribart un poc tard, com de costum..però bé, tampoc tenia hora. Allà m'esperàven n'Esther, n'Eva, en Victor en Miguel, l'altre Victor i en Nacho. Hem rigut una estona i els he cantat les cançons que vaig recordar ahir al sopar (Mc Donald's: Kentucky, fried chiken, and a pizza hutt/ Volem enciam/ i ñam ñam). En aquell moment ells eren qui reien de mi haha.. quan eren les sis ja han volgut marxar, però jo m'he quedat allà sola una estona. Me feia ganes quedar més, i avui tenia ganes d'estar sola, m'he banyat, he pres el sol una estona més... he fet un parell de fotos (q encara no he passat a l'ordinador, pq aquest no és meu) i he marxat a casa de n'Esther, on eren tots, però no he trigat en anar-me'n. Volia anar a veure la posta de sol mentre regava les plantetes de na Lla, cosa que he fet. He gaudit d'una posta de sol meravellosa.
Avui en tenia ganes, i ho he fet. Demà potser ho faré un poquet també, cada dia una mica. Així m'anirà millor, mentre en tengui ganes, és clar.
Sí... Avui sí... Demà ja ho veurem...
Llàstima no posar foto...però és massa tard...
Els meus ulls es tanquen per avui..

No hay comentarios:

Publicar un comentario