lunes, 13 de julio de 2009

Els dies passen..

Idò sí, els dies passen, i moltes coses he deixat sense escriure. Com per exemple el meu últim viatge a Menorca..diuen que per les festes de Sant Joan (quines són aquestes festes? hehe -no t'enfadis, és broma-).. Potser no vaig conèixer aquestes festes, però vaig veure altres coses, coses noves que ja no éren implants.. Vaig conèixer unes roques molt xules a prop de Macaret (una platja amb encant menorquí, i amb unes vistes impressionants, dignes de veure, allà el cervell es deixa anar i vola, vola ben lluny).-- D'aquella expedició no tenc cap foto però, almenys vam poder fer-ne alguna l'últim dia que ens vam veure, aquell cop a Mallorca--.


Vam gaudir també d'un poc de cultura que brinda Menorca amb els seus restes megalítics..(no record gaire el nom, però juraria que deia alguna cosa de "Tudons"). Una altra cosa que vaig conèixer va ser el col·legi de Mare de Déu de la Salut (crec), un col·legi fascinant, molt dinàmic, divertit, hahaha...si un dia no teniu res a fer passau per aquest col·legi, viureu emocions fortes... haha...( ja saps que és broma... va ser un plaer acompanyar-te, encara q un poc avorrit, no ho puc negar)... Moltes coses més em van acompanyar en el meu viatge per Menorca, una d'elles ets tu, indubtablement. Gràcies.
El dia següent de tornar de Menorca, vens. I un company ens diu que té entrades per anar a veure U2, dijous!! I can't believe it! Però no, no hi ha calés, sarini.. Passa-t'ho bé, guapa... Aquella telefonada val molt. Thanks.

Què més he fet? Doncs el concert de "Chambao". Mira que me vaig ressistir a anar-hi, però tots els senyals que rebia, em deien que hi havia d'anar, i així ho vaig fer. Gràcies Llani. (Volia posar una altra foto, però no he sabut, hauré de seguir envestigant...).

Avui ja és massa tard, i em fan mal els ulls...demà més, si n'hi ha... (m'he de canviar les lentilles ja!).


2 comentarios:

  1. Perdona que sigui tiquismiquis i corregeixi el teu text (deformació professional, hehhehe). Vam anar a veure Trepucó. La Naveta dels Tudons no la vam ni ensumar! I l'escola es diu Mare de Déu del Carme. I quines emocions vols els darrers dies, sense nins i nines, mestres posant notes i/o arreglant les classes, reunions? Ja t'arribarà, ja... Me'n vaig d'excursió. Besades des de Viena.

    ResponderEliminar
  2. Ja ho sabia ja q em corregiries... m'ho vaig inventar pq no recordava els noms..no passa res, pots corregir tot el q vulguis.. Petons des d'Eivissa

    ResponderEliminar