lunes, 25 de mayo de 2009

Després de 4 anys sense escriure

Havia deixat d'escriure. 4 anys o més sense haver escrit ni una paraula. Haver entrat a la meva intimitat sense voler-ho jo..haver recercat el meu petit o gran món interior va ser el què me va fer deixar d'escriure.. Varen ser uns anys molt durs a la meva vida, i potser, deixar d'escriure m'ajudava a oblidar moltes coses..qui ho sap? Però ara, després de tants d'anys la vida m'ha portat a escriure una altra vegada. I aquest cop m'he modernitzat, he deixat de banda el llapis i el paper per escriure en un lloc on jo mai havia cregut..Però qui sap, potser no és tan terrible!! Potser m'acaba agradant i tot! No ho sé, però...me fa ganes provar a veure què en surt.
Suposo que una de les raons per les quals torn, és per què necessit DIR, i ara no tenc a qui contar-li tot el meu món. Potser mai ningú llegeixi això, però no ho necessit, només vull escapar d'aquest món que m'envolta ara.
El meu cap està fet un embolic...(una de les proves és que quan demà torni a llegir això que he escrit, potser ja ho vegi amb altres ulls)...
Aquí comença un altre capítol de la meva vida...

No hay comentarios:

Publicar un comentario